کارلایک

اخبار روز خودرو و موتورسیکلت

کارلایک

اخبار روز خودرو و موتورسیکلت

۲ مطلب در اسفند ۱۳۹۹ ثبت شده است

صف Buick در بازار ایالات متحده متشکل از چهار SUV است: Encore ، Encore GX ، Envision و Enclave. این مارک GM ، که روزگاری با قایق های تفریحی زمینی برتر و اتومبیل های عضلانی در خیابان ها حکومت می کرد ، اکنون فقط در آمریکا به صورت وسایل نقلیه کمکی ورزشی وجود دارد. برای مشتریان وفادار سدان ، این می تواند یک قرص سخت برای بلعیدن باشد. بیوک Envision Avenir جدید 2021 قصد دارد آن رانندگان سدان را که به طور رسمی وفادار هستند به خریداران SUV تبدیل کند. ما دو روز را در نسل دوم Envision سپری کردیم و تحول فوق العاده و به روزرسانی شده نسبت به مدل قبلی در داخل و خارج است. بیایید به بالاترین سطح Envision برویم تا در مورد تغییرات داخلی بحث کنیم و اینکه چرا این تکرار چیزی غیر ملایم است.
تاج و تخت Encirve Avenir

برای افراد مبتدی ، صندلی های سوراخ دار منصوب از چرم در Avenir تمام راحتی مورد نیاز را فراهم می کنند و احساس راحتی می کنند. وسیله نقلیه آزمایش ما با صندلی های Whisper Beige همراه بود. آنها گرم و تهویه می شوند و عملکرد ماساژ کمر دارند ، که پیشرفته ترین نیست اما هنوز هم آرامش بخش است. با استفاده از کنترل های کنار صندلی می توانید ویژگی ماساژ را فعال کنید. برای این منظور ، توجه به جزئیات صندلی ها (به عنوان مثال ، الگو و دوخت) کاملاً چشمگیر است و این تا صندلی عقب نیز گسترش می یابد.

یکی دیگر از موارد مورد توجه در کابین ، کنسول مرکزی کاملاً طراحی شده است. بیوک سوییچ را از شیفت اتوماتیک سنتی به سبک دکمه ای ساخته است. کنسول مرکزی ارگونومیک براق است و در زیر نور خورشید بسیار زیبا به نظر می رسد. روکش مشکی پیانو جلوه زیبایی به شما داده و روکش چرم بژ را تکمیل می کند. به روزرسانی های بیشتر شامل واحد کنترل آب و هوا با اندازه کوچک با طرح ساده دکمه ، فضای ذخیره سازی اضافی و یک پوشش کشویی برای صفحه شارژ بی سیم است. دکمه های کنترل کشش ، کمک به حفظ مسیر و توقف / استارت خودکار را روی کنسول مرکزی خواهید یافت.

فرمان Enclave Avenir با چرم پیچیده شده گرم شده و دارای شیفت تعویض دست و پا است. ما دومی را فقط برای ضربات آزمایش کردیم و هنگام بالا رفتن از جاده ای روی تپه سرگرم شدیم. به محض بستن درب ، حذف نویز فعال کار بسیار خوبی در بی صدا کردن مزاحمت های بیرون انجام می دهد و کابین را ضد صدا نگه می دارد. از دیگر جزئیاتی که خریداران از آن قدردانی خواهند کرد ، روشنایی خلق و خوی ، تکه های چوب بافتی بر روی درها ، تریم های دو رنگ و داشبورد مورب است. ما متوجه شدیم که چراغ های کوچک سقف داخلی چقدر داخل شب را روشن می کنند.
Enclave Avenir Safety Tech

ما باید در مورد برخی از فن آوری های ایمنی صحبت کنیم. سه موردی که فرصتی برای آزمایش داشتیم هشدار برخورد رو به جلو ، کمکی برای نگهداری از خط و دوربین دوربینی بود. وقتی با سرعت به یک وسیله نقلیه پارک شده ، متوقف یا حرکت کند نزدیک می شوید ، یک علامت هشدار قرمز بر روی شیشه جلو چشمک می زند و حسگرهای لمسی صندلی شروع به وزوز می کنند. کمکی برای نگهداری از خط دقیق است و توانسته Envision را در مرزهای خود حتی با سرعت 55 مایل در ساعت نگه دارد. دوربین ساراند ویو در شب هنگام ساندویچ کراس اوور براق بیوک در بین سایر اتومبیل های پارک شده در خیابان بسیار مفید بود.
در مورد ویژگی های سرگرمی و سرگرمی بیوک چطور؟

از جمله ویژگی های مورد علاقه ما در Buick Envision Avenir ، مهتابی پانوراما ، دوربین آینه عقب و لغو فعال صدا است. دور سنج شسته و رفته در نمایشگر سر بالا نیز قابل ذکر است. با این حال ، سیستم صوتی نه بلندگو Bose و صفحه نمایش اطلاعات و سرگرمی صفحه نمایش لمسی 10.2 اینچی بالاترین افتخارات را به خود اختصاص داده اند. ما ژانرهای مختلف موسیقی را در سیستم Bose به همان سر و صدایی که تحمل کردیم نمونه برداری کردیم و کریس استپلتون در لنگرن به نظر خیلی خوب آمد.

با این وجود ، آنچه که مردم از تجهیزات فنی بیشتر لذت می برند ، صفحه لمسی باشکوه است. صفحه نمایش لمسی 10.2 اینچی فاقد هرج و مرج است ، از طراحی مدرنی برخوردار است و بسیار شهودی است. به جای تمام دیجیتالی ، دکمه های قدرت / میزان صدا و انتخاب منو و همچنین دکمه فشار صفحه اصلی را حفظ می کند. سطح غیر براق آن کمک می کند تا پاکسازی به حداقل برسد زیرا گرد و غبار زیادی را ایجاد نمی کند یا اثر انگشت زیادی را به خود جذب نمی کند.

آیا تعمیرات اساسی 2021 بیوک انویژن آوانیر می تواند عاشقان بیوک را متقاعد کند که سوئیچ را از یک سدان به یک SUV تبدیل کنند؟ شاید. شاید نه. آیا می تواند مانند لکسوس NX ، اینفینیتی QX50 و لینکلن کورسایر رقابت کند؟ باید دید که چطور در برابر رقابت قرار می گیرد. یک چیز مطمئنا این است که این بیوک پا به زیر بشقاب گذاشته و کلیشه بی عیب و نقص برند را شکسته است.
به نظر خوب میاد! جزئیات بیشتر؟
جوانب مثبت 2021 Buick Envision Avenir:

    یونیزر با کیفیت هوا
    طراحی اطلاعات و سرگرمی صفحه لمسی
    فضای داخلی کاملاً آراسته

معایب بیوک Envision Avenir 2021:

    شیشه عقب کوچک باعث کاهش دید می شود
    ستون C مانع دید می شود
    فضای سر ردیف دوم ممکن است مسئله ای برای افراد قد بلند باشد


نکته دشوار هنگام تلاش برای تثبیت نام تجاری خود به عنوان یک بازیگر در استراتوسفر لوکس ، خود را صرفاً از یک مزیت برتر می گذراند. این همان چیزی است که هنگام اثبات حسن نیت در برابر تجمل گرایی تثبیت شده آلمان ، با مارک هایی مانند Acura ، Buick ، ​​Genesis ، Infiniti و Volvo روبرو می شود.

ولوو مدتهاست که خودروهای ممتاز و محکم و با ظرافت کافی برای توجیه قیمت خرید بالاتر از یک وسیله نقلیه بارگیری شده از یک برند اصلی تولید می کند. اما اکنون شاهد هستیم وسایل نقلیه ای از گوتنبرگ مانند S90 و V90 (و آنچه که می شنویم ، XC90 با طراحی مجدد سال آینده عرضه می شود) که ولوو را در لیست خرید لوکس در برابر مارک های غالب آلمان قرار می دهد.

وارد XC40 شوید ، یک SUV کاملاً زیر کامپکت که به ولوو اجازه می دهد قدم در منطقه راحتی خود بگذارد. اما آلمانی ها شنا کرده اند و با وسایل نقلیه ای مانند مرسدس بنز GLA ، آئودی Q3 و BMW X1 مبارزه برای خریدهای ارزان قیمت را به در ولوو می کشانند. بنابراین چه کسی محصول بهتری را تولید می کند - یک خودروساز برتر با سابقه که در جعبه ماسه تثبیت شده خود بازی می کند یا مارک های لوکس واقعی که به دنبال گسترش حضور خود هستند؟

 

خوب ، ما یک سال وقت داریم که این موضوع را بفهمیم ، زیرا ما تحویل XC40 T5 AWD R-Design جذاب و طولانی خود را ارائه دادیم که در رنگ Bursting Blue Metallic با سقف مشکی و آینه های جانبی بسیار باشکوه است.

MSRP های پایه XC40 از 34،795 دلار شروع می شوند. اما ما با چیزهای خوبی روبرو شدیم که با قیمت 44890 دلار آزمایش شد. 10 گرانش اضافی چه چیزی به ما دست داد؟

کد "T5" به معنای 2.0 لیتری تزریق مستقیم چهار توربوشارژر است که 248 اسب بخار قدرت و 258 پوند فوت (کمتر از 187 و 221 پایه T4) ، دارای یک مبدل گشتاور هشت سرعته Geartronic است. گیربکس اتوماتیک و چهار چرخ متحرک. سیستم تعلیق این خودرو از پایه MacPherson جلو و تنظیمات چند لولای عقب است که بر روی چرخ های آلومینیومی 19 اینچی سوار می شود. R-Design دارای تنظیمات "شاسی اسپرت" است که شوک ها و فنرهای سخت تری نسبت به تنظیمات "پویا" استاندارد دارد. ما تصمیم گرفتیم برای تنظیم شاسی فعال Four-C بهار ندهیم.

با بالا رفتن از داخل ، صندلی های گرمکن برقی و همیشه راحت ولوو با قدرت کمر و کشش پشتیبانی مکانیکی ران ، که همه آنها از چرم Nappa ساخته شده اند ، مورد استقبال قرار می گیرند.

R-Design چه چیز دیگری شما را جذب می کند؟ برخی از موارد پیشرفته در مواد ، از قبیل مهتابی لمینت ، طراحی متفاوت جلوپنجره جلو ، فرمان چرمی و دکمه تعویض دنده ، صفحات آج مارک ولوو در آستانه درب جلو و پدال های گاز و ترمز دلپذیر. برخی از موارد اضافی کاربردی نیز وجود دارد ، مانند قفل های بدون کلید ، درب عقب بدون هندزفری (پا را در زیر سپر تکان دهید) ، ریل های سقف یکپارچه ، کنترل آب و هوای دو منطقه ای و کنترل درب گاراژ HomeLink.

راننده یک صفحه ابزار دیجیتال 12.3 اینچی را مشاهده می کند که از طریق کامپیوتر سفر ، نقشه یا رادیو نیز نمایش های سریع دارد. این آبشار مرکزی دارای صفحه نمایش سرگرمی سرگرمی 9.0 اینچی Sensus Connect ولوو با Apple CarPlay و Android Auto و همچنین اتصال بلوتوث است. همچنین به عنوان یک نقطه داغ Wi-Fi عمل می کند. سرنشینان جلو و عقب هر کدام دو درگاه USB دارند. اشتراک آزمایشی رادیو ماهواره ای SiriusXM از طریق استریو Harman Kardon 650 وات ، 13 بلندگو.

XC40 ما همچنین با بسته پیشرفته 1300 دلاری ارائه می شود که یک دوربین دید 360 درجه ، خروجی 12 ولت در قسمت بار ، شارژ تلفن هوشمند القایی ، کنترل کروز تطبیقی ​​و تمیز کردن چراغ جلو با فشار بالا را فراهم می کند (احتمالاً در زمستان های سوئد نسبت به لس آنجلس). هنوز هم ، می توانم بگویم که این مجموعه از قیمت های خوبی برخوردار است.

در مورد ایمنی ، این خودروساز سوئدی می خواهد اطمینان حاصل کند که اتصال طولانی مدت همچنان در ذهن خریداران است. با شروع چراغ های جلو و مه شکن (هر دو مجموعه چراغ "گوشه ای" با ورودی فرمان) ، XC40 هشدارهای مربوط به نقطه کور و خروج از خط را اضافه می کند اما پس از آن ترمز اتوماتیک پس از برخورد و همچنین سیستم ایمنی شهر است که می تواند تشخیص دهد دوچرخه سوار یا عابر پیاده شبانه روز.

اگر XC40 تشخیص دهد که شما از خط میانی در مسیر یک وسیله نقلیه در حال عبور هستید ، شما را به لاین مناسب خود هدایت می کند. همچنین اگر ورودی های رانندگی شما در مقایسه با مسیر جاده خسته به نظر برسد به شما هشدار می دهد و از عملکرد نقشه ها برای پیشنهاد مکان نزدیک برای توقف استفاده می کند. و البته ، کیسه های هوا بسیار زیاد وجود دارد.

و این XC40 از نظر فنی یک مورد ایمنی نیست ، اما به کمک پارک جلو و عقب عرضه می شود. بسیاری از سیستم های خودروسازان در این زمینه از بازی خوبی صحبت می کنند اما در صورت نیاز به اعدام در دنیای واقعی ، عملکرد ضعیفی دارند. خواهیم دید که چگونه ولوو مطابقت دارد.

XC40 دارای تعمیر و نگهداری برنامه ریزی شده کارخانه است که سه سرویس اول (10،000 ، 20،000 و 30،000 مایل) را بدون پرداخت هزینه تحت پوشش قرار می دهد ، به شرطی که در سه سال اول خدمات یا 36،000 مایل خدمات وارد شوید.

حتی اگر ترس از سلامتی ما را مجبور می کند که در مکان هایی که رانندگی می کنیم بسیار مراقب باشیم ، ما هنوز هم انتظار داریم که استفاده زیادی از XC40 داشته باشیم. در واقع ، به محض گرفتن کلیدها ، به خانه تعطیلات خود در کشور شراب Paso Robles رفتیم. جزئیات می آید

 

منبع: motortrend