کارلایک

اخبار روز خودرو و موتورسیکلت

کارلایک

اخبار روز خودرو و موتورسیکلت

ایلان ماسک، مدیرعامل تسلا و اسپیس ایکس، مسئولیت‌های زیادی برعهده دارد؛ با‌این‌حال، به‌نظر می‌رسد پشتیبانی از مشتریان تسلا در توییتر قرار نیست از‌این‌پس یکی از این مسئولیت‌ها باشد. بر‌اساس گزارش خبرگزاری انگجت،‌ تسلا به‌تازگی فرایند استخدام نیروهای دورکار جدیدی را آغاز کرده است. این نیروهای جدید وظایف مشخصی برعهده دارند که یکی از آن‌ها مدیریت شکایاتی است که مردم در توییتر خطاب به ایلان ماسک مطرح می‌کنند.

یکی از مسئولیت‌های متخصص پشتیبانی واحد انرژی تسلا موسوم ‌به Tesla Energy، رفع گلایه‌مندی‌ها یا انتقال آن‌ها به مدیران خود است. همچنین بر‌اساس متن فراخوان شغلی، این افراد باید به اختلافاتی در شبکه‌های اجتماعی رسیدگی کنند که مبتنی‌بر تفکر انتقادی هستند و مستقیما مدیرعامل تسلا را خطاب قرار می‌دهند.

سال گذشته، تسلا تصمیم گرفت بخش روابط‌عمومی را کنار بگذارد و بر‌اساس جزئیات اعلام‌شده در بخش توضیحات فراخوان شغلی جدید، متخصصان پشتیبانی اکنون خط‌مقدم و چهره‌ی برند تسلا محسوب می‌شوند.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی