کارلایک

اخبار روز خودرو و موتورسیکلت

کارلایک

اخبار روز خودرو و موتورسیکلت

در اوایل این هفته، تویوتا از کانسپت جدید C-HR Prologue، که در تصویر زیر مشاهده می کنید، رونمایی کرد که برای پیش نمایش نسل بعدی C-HR تایید شد. اما نه برای اینجا در عوض، فقط برای بازار اروپا تایید شد. تویوتا به MotorTrend تایید کرده است که برای اروپا صادق است و اضافه کرده است که برای آمریکا نخواهد بود. در عوض، C-HR فعلی (تصویر بالا) پس از مدل سال 2022 به نفع خودروهای جدید تویوتا کرولا کراس و تویوتا راو4 SUV، به تدریج از بازارهای ایالات متحده و کانادا کنار گذاشته خواهد شد. هیچ جایگزینی وجود ندارد

 

C-HR فعلی تا حدودی خوش رنگ است و با یک موتور ضعیف 2.0 لیتری چهار سیلندر فقط 144 اسب بخار قدرت دارد و فاقد هرگونه نسخه هیبریدی مانند برادران و برادرانش که در خارج از کشور فروخته می شوند، است. در ابتدا قرار بود این خودرو با نام تجاری بدبخت Scion تویوتا به فروش برسد و سپس به عنوان یک تویوتا به بازار عرضه شود، بنابراین این واقعاً آخرین پژواک از Scion است که سرانجام ریخته شد.

 

نسل بعدی C-HR که به خارج از کشور هدایت می شود، نوید یک مجموعه کامل هیبریدی یا پلاگین هیبریدی را می دهد که احتمالاً بر اساس مدل فعلی هیبریدی 1.8 لیتری C-HR فروخته شده در اروپا و پریوس پرایم پلاگین تازه معرفی شده است که دارای یک 2.0 لیتری همانطور که تویوتا اشاره می‌کند، کرولا کراس جدید با کرولا کراس جدید، مدلی بسیار هوشیارتر و قابل تشخیص‌تر و احتمالاً جذاب‌تر ارائه می‌کند که دارای نسخه هیبریدی است.

 

https://www.google.com.om/url?q=https://havasjam.ir
https://www.google.com.pe/url?sa=t&url=https://havasjam.ir
https://www.google.com.pg/url?sa=t&url=https://havasjam.ir
https://www.google.com.ph/url?sa=t&url=https://havasjam.ir

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی