کارلایک

اخبار روز خودرو و موتورسیکلت

کارلایک

اخبار روز خودرو و موتورسیکلت


نکته دشوار هنگام تلاش برای تثبیت نام تجاری خود به عنوان یک بازیگر در استراتوسفر لوکس ، خود را صرفاً از یک مزیت برتر می گذراند. این همان چیزی است که هنگام اثبات حسن نیت در برابر تجمل گرایی تثبیت شده آلمان ، با مارک هایی مانند Acura ، Buick ، ​​Genesis ، Infiniti و Volvo روبرو می شود.

ولوو مدتهاست که خودروهای ممتاز و محکم و با ظرافت کافی برای توجیه قیمت خرید بالاتر از یک وسیله نقلیه بارگیری شده از یک برند اصلی تولید می کند. اما اکنون شاهد هستیم وسایل نقلیه ای از گوتنبرگ مانند S90 و V90 (و آنچه که می شنویم ، XC90 با طراحی مجدد سال آینده عرضه می شود) که ولوو را در لیست خرید لوکس در برابر مارک های غالب آلمان قرار می دهد.

وارد XC40 شوید ، یک SUV کاملاً زیر کامپکت که به ولوو اجازه می دهد قدم در منطقه راحتی خود بگذارد. اما آلمانی ها شنا کرده اند و با وسایل نقلیه ای مانند مرسدس بنز GLA ، آئودی Q3 و BMW X1 مبارزه برای خریدهای ارزان قیمت را به در ولوو می کشانند. بنابراین چه کسی محصول بهتری را تولید می کند - یک خودروساز برتر با سابقه که در جعبه ماسه تثبیت شده خود بازی می کند یا مارک های لوکس واقعی که به دنبال گسترش حضور خود هستند؟

 

خوب ، ما یک سال وقت داریم که این موضوع را بفهمیم ، زیرا ما تحویل XC40 T5 AWD R-Design جذاب و طولانی خود را ارائه دادیم که در رنگ Bursting Blue Metallic با سقف مشکی و آینه های جانبی بسیار باشکوه است.

MSRP های پایه XC40 از 34،795 دلار شروع می شوند. اما ما با چیزهای خوبی روبرو شدیم که با قیمت 44890 دلار آزمایش شد. 10 گرانش اضافی چه چیزی به ما دست داد؟

کد "T5" به معنای 2.0 لیتری تزریق مستقیم چهار توربوشارژر است که 248 اسب بخار قدرت و 258 پوند فوت (کمتر از 187 و 221 پایه T4) ، دارای یک مبدل گشتاور هشت سرعته Geartronic است. گیربکس اتوماتیک و چهار چرخ متحرک. سیستم تعلیق این خودرو از پایه MacPherson جلو و تنظیمات چند لولای عقب است که بر روی چرخ های آلومینیومی 19 اینچی سوار می شود. R-Design دارای تنظیمات "شاسی اسپرت" است که شوک ها و فنرهای سخت تری نسبت به تنظیمات "پویا" استاندارد دارد. ما تصمیم گرفتیم برای تنظیم شاسی فعال Four-C بهار ندهیم.

با بالا رفتن از داخل ، صندلی های گرمکن برقی و همیشه راحت ولوو با قدرت کمر و کشش پشتیبانی مکانیکی ران ، که همه آنها از چرم Nappa ساخته شده اند ، مورد استقبال قرار می گیرند.

R-Design چه چیز دیگری شما را جذب می کند؟ برخی از موارد پیشرفته در مواد ، از قبیل مهتابی لمینت ، طراحی متفاوت جلوپنجره جلو ، فرمان چرمی و دکمه تعویض دنده ، صفحات آج مارک ولوو در آستانه درب جلو و پدال های گاز و ترمز دلپذیر. برخی از موارد اضافی کاربردی نیز وجود دارد ، مانند قفل های بدون کلید ، درب عقب بدون هندزفری (پا را در زیر سپر تکان دهید) ، ریل های سقف یکپارچه ، کنترل آب و هوای دو منطقه ای و کنترل درب گاراژ HomeLink.

راننده یک صفحه ابزار دیجیتال 12.3 اینچی را مشاهده می کند که از طریق کامپیوتر سفر ، نقشه یا رادیو نیز نمایش های سریع دارد. این آبشار مرکزی دارای صفحه نمایش سرگرمی سرگرمی 9.0 اینچی Sensus Connect ولوو با Apple CarPlay و Android Auto و همچنین اتصال بلوتوث است. همچنین به عنوان یک نقطه داغ Wi-Fi عمل می کند. سرنشینان جلو و عقب هر کدام دو درگاه USB دارند. اشتراک آزمایشی رادیو ماهواره ای SiriusXM از طریق استریو Harman Kardon 650 وات ، 13 بلندگو.

XC40 ما همچنین با بسته پیشرفته 1300 دلاری ارائه می شود که یک دوربین دید 360 درجه ، خروجی 12 ولت در قسمت بار ، شارژ تلفن هوشمند القایی ، کنترل کروز تطبیقی ​​و تمیز کردن چراغ جلو با فشار بالا را فراهم می کند (احتمالاً در زمستان های سوئد نسبت به لس آنجلس). هنوز هم ، می توانم بگویم که این مجموعه از قیمت های خوبی برخوردار است.

در مورد ایمنی ، این خودروساز سوئدی می خواهد اطمینان حاصل کند که اتصال طولانی مدت همچنان در ذهن خریداران است. با شروع چراغ های جلو و مه شکن (هر دو مجموعه چراغ "گوشه ای" با ورودی فرمان) ، XC40 هشدارهای مربوط به نقطه کور و خروج از خط را اضافه می کند اما پس از آن ترمز اتوماتیک پس از برخورد و همچنین سیستم ایمنی شهر است که می تواند تشخیص دهد دوچرخه سوار یا عابر پیاده شبانه روز.

اگر XC40 تشخیص دهد که شما از خط میانی در مسیر یک وسیله نقلیه در حال عبور هستید ، شما را به لاین مناسب خود هدایت می کند. همچنین اگر ورودی های رانندگی شما در مقایسه با مسیر جاده خسته به نظر برسد به شما هشدار می دهد و از عملکرد نقشه ها برای پیشنهاد مکان نزدیک برای توقف استفاده می کند. و البته ، کیسه های هوا بسیار زیاد وجود دارد.

و این XC40 از نظر فنی یک مورد ایمنی نیست ، اما به کمک پارک جلو و عقب عرضه می شود. بسیاری از سیستم های خودروسازان در این زمینه از بازی خوبی صحبت می کنند اما در صورت نیاز به اعدام در دنیای واقعی ، عملکرد ضعیفی دارند. خواهیم دید که چگونه ولوو مطابقت دارد.

XC40 دارای تعمیر و نگهداری برنامه ریزی شده کارخانه است که سه سرویس اول (10،000 ، 20،000 و 30،000 مایل) را بدون پرداخت هزینه تحت پوشش قرار می دهد ، به شرطی که در سه سال اول خدمات یا 36،000 مایل خدمات وارد شوید.

حتی اگر ترس از سلامتی ما را مجبور می کند که در مکان هایی که رانندگی می کنیم بسیار مراقب باشیم ، ما هنوز هم انتظار داریم که استفاده زیادی از XC40 داشته باشیم. در واقع ، به محض گرفتن کلیدها ، به خانه تعطیلات خود در کشور شراب Paso Robles رفتیم. جزئیات می آید

 

منبع: motortrend

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی