کارلایک

اخبار روز خودرو و موتورسیکلت

کارلایک

اخبار روز خودرو و موتورسیکلت

آیا این اشتباه است که هر بار که Dodge Durango SRT Hellcat 2021 را آتش زدیم ، یک تصویر ذهنی زنده از کل خانواده خود فریاد می زدیم در حالی که به یک شعاع خارج از سطح شیب دار حمله می کردیم ، یک کله شاد روی لب های ما به عنوان آویز انتهای عقب Dodge وسیع؟ برای اینکه مسافران را با این راننده توده ای 710 اسب بخاری و SUV شکل درگیر نکنیم ، نیاز به مهار جدی است - محدودیتی که مطمئن نیستیم از وجود آن برخورداریم. یا شاید آنها را به وجد بیاورد - مسافران شما ممکن است از آزمایش های فیزیک بیشتر از برخی از ما برخوردار باشند. در هر صورت ، به همه لطف کنید و ابتدا س askال کنید.

 

هر کسی که در Durango Hellcat باشد و هر میزان علاقه به آزمایش محدودیت ها را داشته باشد ، نمی توان انکار کرد که این یک ماشین فوق العاده است. شاید پوچ دقیق تر باشد. به نظر نمی رسد که چیزی جدید در مورد مکانیک Durango وجود داشته باشد - این موارد استاندارد Hellcat است ، با یک سیستم چهار چرخ متحرک که مربوط به آن در Jeep Grand Cherokee Trackhawk است - اما به نظر می رسد که با دانستن این وسیله نقلیه خانوادگی می تواند با سرعت 117.3 مایل در ساعت 11.7 ثانیه مایل را طی کند. کنار هم قرار گرفتن عجیب و غریب قدرت کشیدن نوار و کاربردهای نوار مرکز باعث می شود همه اینها بی نهایت سرگرم کننده باشد.

 

Durango Hellcat هرگز به شما اجازه نمی دهد فراموش کنید که متوسط ​​خزنده بازار شما نیست. نمای بیرونی به وضوح با افزایش آدرنالین Durango ارتباط برقرار می کند ، نت اگزوز عمیق basso profundo آن موسیقی متن فیلم ماجراجویی فیلم است و مانند اینکه شما یک Mentos را درون بطری تندر گازدار انداخته اید ، ترک می خورد. سرعت 3.4 ثانیه ای با سرعت 60 مایل در ساعت که در آزمایش قرار می دهیم ، عدالت استعاره رعد و برق را با صدای شکننده و غر زدن سوپرشارژر خشن انجام می دهد. این یک SUV سه ردیفه است که در مقیاس ما پنجاه و پانصد و دوازده پوند وزن دارد ، اما در 8.4 ثانیه به سرعت 100 مایل در ساعت می رسد.

 

حتی زمینه ای که برای درک توانایی های Durango Hellcat باید استفاده کنید گیج کننده است. فورد موستانگ شلبی GT500 2020؟ سرعت آن به اندازه 0.3 ثانیه کندتر و 60 مایل در ساعت است. دوج وایپر ACR 2016؟ گرمای مرده و Durango در پایان یک چهارم مایل نیز به هر دو نزدیک است. قطعاً محرک چهار چرخ و برنامه کنترل عالی پرتاب نقش مهمی در تبدیل قدرت 1010 اسب بخاری Durango Hellcat به جلو دارد اما این نباید از شرکت چشمگیر این SUV بکاهد.

 

تیم آزمون ما ، که همه آن را دیده (و اندازه گیری کرده است) ، تا زمانی که ضمانت نکرده باشد ، تمجید نمی کند. اریک ایاپانا ، سردبیر آزمون جاده ، خاطرنشان کرد: دفترچه یادداشت تحسین ، ستایش و یک واقعیت کاملاً آشکار را ثبت می کند: "وای ، این چیز سریع است." این ارزیابی است که حتی چند دقیقه رانندگی در خیابان نیز از صمیم قلب آن را تأیید می کند. و با این وجود خشم منفجر نمی شود مگر اینکه آن را با یک باند عمدی دریچه گاز احضار کنید. آن را به آرامی رانندگی کنید ، و این یک گربه بزرگ اهلی است که در تمام مدت زمان کار را انجام می دهد.

 

اگر یک چیز باعث شود Durango Hellcat (و بیشتر Hellcats هایی که ما آزمایش کرده ایم) نتوانند به برتری همه جانبه دست یابند ، این ترمزها است. در خیابان و در تست ، در دو مثال مختلف ، همه رانندگان عملکرد ترمز بدون الهام را ذکر کردند. اعداد حاصل از تست ترمز بد نیستند - بهترین توقف 110 فوت از 60 مایل در ساعت ، درست با SUV های عملکردی مانند آلفا رومئو Stelvio Quadrifoglio 2020 یا آئودی SQ7 2020 ، اما یک پدال بلند و احساس راحتی بر اعتماد به نفس راننده تأثیر می گذارد. در کورس شکل هشت ما ، کریس والتون ، سردبیر آزمون جاده خاطرنشان کرد که "ترمزها به سختی کافی هستند تا سرعت این کار را کاهش دهند." در یک محیط کنترل شده ، این کار ناخوشایند است ، اما هنگامی که در یک جاده سرگرم کننده در Durango Hellcat در حال سر و صدا هستید ، کاملاً ناراحت کننده است.

 

در صفحه نمایش ، Durango Hellcat به طور متوسط ​​قابل توجه 0.90 گرم ، تقریباً به همان اندازه کنترل جانبی ، به عنوان مثال ، یک سوبارو WRX 2020 (0.92 گرم) مدیریت کرد. اما این یک مورد دیگر است که skidpad تمام داستان را نمی گوید. اجرای Durango Hellcat از طریق آزمایش شکل هشت ما ، که در آن زمان 25.0 ثانیه با میانگین 0.77 گرم تقریباً توسط Stelvio Quadrifoglio قدرتمند فریاد می زند ، برخی از رفتارهای ناراحت کننده تر تحت شتاب سخت ، به ویژه یک حرکت مورب pogoing را نشان می دهد که ممکن است داشته باشد باعث بلند شدن چرخ جلو شد. این رفتار را با احساس ترمز دلهره آور مرتبط کنید و واضح است که علی رغم توانایی های Durango Hellcat ، تجارت های واضحی وجود دارد. حتی در این صورت ، Durango Hellcat از جنبه های دیگر خوش خیم بود ، فقط زیر فرمان خفیف را ارائه می داد و حتی به والتون اجازه می داد بیش از حد فرمان خود را روی صفحه اسکرین کنترل کند.

 

با بازگشت به خیابان ، تا حدودی تحت فشار قرار گرفت ، معاملات Durango Hellcat کمتر مشهود است. حرکت بدن بسیار خوب کنترل می شود ، بدون مشکلات چرخش سر که می تواند بر روی سایر دستگاه های عملکرد بلند تأثیر بگذارد. اعتبار به چشمه های برگشتی داخلی جدید در دامپرها می رود ، که چرخش بدنه بدون میله های ضد غلتک سخت تر را محدود می کند. جرم Durango همیشه مشهود است ، اما اصلاح سیستم تعلیق باعث می شود شلوغی در پشت جاده لذت بیشتری ببرد. همچنین اگر جاده در اواسط پیچ پیچ و خم شود ، خیلی هم ناامن نمی شود.

 

پارک کنید تا نفس بکشید و به اطراف کابین نگاه کنید و خبرهای خوب و بدی در آن وجود دارد. وسیله نقلیه آزمایشی ما به گروه داخلی Premium مجهز شده است و در زمینه پیراستن استخوان های پیری که در زیر این کابین تازه تازه سازی شده کار بزرگی انجام می دهد. لهجه های داخلی "کربن جعلی" - چیزی که بیشتر علاقه مندان با لامبورگینی مرتبط می کنند - دست در دست با لهجه های جیر مصنوعی و فرمان گوشتی کار می کنند تا یک واگن اسپرت مناسب به آن ببخشد. دو ردیف اول کاملاً خوب است و اتاق ردیف سوم نیز به اندازه کافی مناسب است. برخی از quibbles ارگونومیک باقی مانده است: این وسایل تقریباً ناخوانا هستند ، و پد شارژ تلفن به اندازه کافی دستگاه را خراب نمی کند تا از پرواز آن در هنگام رانندگی پرشور جلوگیری کند.

 

گرچه رانش هرگز پیر نمی شود. تصور کنید Durango SRT 392 فرومایه با یک کوارتت بطری JATO که از پهلوها آویزان شده است ، ایده شما را بدست می آورید. با وجود قدرت زیاد مسئولیت بزرگی به وجود می آید - مسئولیت تماشای سوزن سوخت که به نظر می رسد در حالی که سوپرشارژر هوا و گاز را با سرعت دیوانه وار وارد موتور می کند ، در مقابل چشمان شما کاهش می یابد. امتیاز EPA آن از 12/17/13 mpg شهر / بزرگراه / ترکیبی باید توسط جادوی سیاه بدست آمده باشد ، زیرا خوشه Durango هرگز بیش از 9 مایل در هر لیتر را در رانندگی مختلط نشان نمی دهد. بله ، سهم عظیمی از پرتاب گاز کامل وجود دارد ... اما چه کسی به اندازه کافی فوق العاده است که بتواند در برابر رانش Hellcat مقاومت کند؟

 

هیچکس. خوب یا بد ، Durango Hellcat همه چیز در مورد بزرگ بودن است: اعداد بزرگ ، تشنگی بزرگ ، سودمندی بزرگ و برچسب قیمت بزرگ: 82490 دلار برای شروع و 88470 دلار به عنوان آزمایش شده. یک SUV سه ردیفه دیگر پیدا کنید که بتواند نسبت به Durango Hellcat کمتر عمل کند و معامله ای جهنمی پیدا کنید. و متأسفانه ، این همان چیزی است که شما مجبورید انجام دهید. Durango Hellcat یک کار فقط در یک مدل است و همه 2000 نمونه آن در ژانویه به فروش رسید. انتظار ندارید که در بازار دست دوم هم معامله کنید.

 

منبع: motortrend

 
 

 

 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی